Az Su İçmenin Neden Olduğu Sağlık Bozukluklarını Göz Ardı Etmeyin!


Çoğu insan dehidrasyon konusunda endişelenmeleri gerektiğini düşünmez. Onlara göre, su kaybı çölde susuz kalanlar için geçerlidir. . Ancak akut formun ani ve yoğun doğasına sahip olmayan kronik bir dehidratasyon şekli vardır. Kronik dehidratasyon günümüzde yaygındır ve yeterince sıvı içmeyen herkesi etkiler. Bu 13 semptom listesi, size bir bardak su, sonra bir bardak su ve sonra yine bir bardak su içmek için bir disiplin sağlayacaktır. İçtiğiniz suyun biyolojik olarak kabul edilebilir olmasının ne kadar önemli olduğunu vurgulamaya gerek yok. Bu yüzden filtrelenmiş, arıtılmış kaliteli ve sağlık su sizin için en iyi çözümdür. Her semptomdan sonra aşağıdaki liste sıvı eksikliğinin sorunu nasıl etkilediğini gösterecektir.

Yorgunluk, Enerji Kaybı: Dokuların susuz kalması enzimatik aktivitenin yavaşlamasına neden olur.

Erken Yaşlanma: Yeni doğmuş bir çocuğun vücudu yüzde 80 lik sıvıdan oluşur, ancak bu yüzde bir yetişkinde yüzde 70'ten fazla değildir ve yaşla birlikte azalmaya devam eder.

Aşırı Kilo ve Obezite : Aşırı yiyebiliriz çünkü su açısından zengin yiyecekleri isteriz. Susuzluk genellikle açlıkla karıştırılır.

Yüksek ve Düşük Tansiyon: Vücudun kan hacmi, tüm arter, damar ve kılcal damarları tamamen doldurmak için yeterli değildir.

Kolesterol: Dehidrasyon hücrelerin içinden çok fazla sıvı akmasına neden olduğunda, vücut daha fazla kolesterol üreterek bu kaybı durdurmaya çalışır.

Kabızlık: Çiğnenmiş yiyecekler kolona girdiğinde, dışkıların düzgün bir şekilde oluşmasına izin vermek için çok fazla sıvı içerir ve kolonun duvarı onu azaltır. Kronik dehidrasyonda, kolon vücudun diğer bölgelerine vermek için çok fazla su alır.

Sindirim Bozuklukları: Kronik dehidratasyonda, sindirim sularının salgılanması daha azdır.

Gastrit, Mide Ülserleri: Mukoza zarlarını ürettiği asidik sindirim sıvısı tarafından yok edilmekten korumak için, mide bir mukus tabakası salgılar.

Solunum Sorunları: Solunum bölgesini, solunan havada bulunabilecek maddelerden korumak için solunum bölgesinin mukoza zarları hafif nemli.

Asit-Alkalin Dengesizliği: Dehidrasyon, asitleştirmeyi üreten enzimatik bir yavaşlamayı aktive eder.

Egzama: Vücudunuz 20 ila 24 ons suyu terlemek için yeterli neme ihtiyaç duyar, toksinleri seyreltmek için gerekli olan miktar cildi tahriş etmez.

Sistit, Üriner Enfeksiyonlar: İdrarda bulunan toksinler yetersiz seyreltilirse, idrar mukoza zarlarına saldırırlar.

Romatizma : Dehidrasyon, kandaki ve hücresel sıvılardaki toksinlerin konsantrasyonunu anormal bir şekilde arttırır ve ağrılar, toksinlerin konsantrasyonu ile orantılı olarak artar.

Önerilen Günlük Miktar: Her gün nefes, ter, idrar ve bağırsak hareketlerinizde su kaybedersiniz. Vücudunuzun düzgün çalışması için, su içeren içecek ve yiyecekleri tüketerek su kaynağını yenilemeniz gerekir. Peki ılıman bir iklimde yaşayan ortalama, sağlıklı bir yetişkinin ne kadar sıvıya ihtiyacı var? Tıp Enstitüsü, erkekler için yeterli bir alımın (AI) günde yaklaşık 3 litre (yaklaşık 13 bardak) toplam içecek olduğunu belirlemiştir. Kadınlar için AI günde 2,2 litre (yaklaşık 9 bardak) toplam içecektir.

0 görüntüleme

© 2023 by The Optus Mühendislik Su Arıtma Teknolojileri. Her hakkı saklıdır.  Prowater önceden bildirimde bulunmaksızın herhangi bir zamanda ürünlerde değişiklik ya da iyileştirme yapma hakkını saklı tutar.

  • Prowater / Facebook
  • Grey Twitter Icon